Ravijärjekorra pidamise kordSotsiaalministri määrus nr. 46Ravijärjekorda registreerib patsient, arst, õde või tervishoiuteenuse osutaja poolt selleks volitatud töötaja:
Patsiendi ravijärjekorda registreerimine on tagatud tervishoiuteenuse osutaja tegevuskohas ning telefoni vahendusel tervishoiuteenuse osutaja registratuuris kõigil tööpäevadel ajavahemikus kella 7.30–18.00. Tervishoiuteenuse osutaja registreerib nimetatud ajavahemikus saabunud ravijärjekorra taotlused olenemata ravijärjekorra pikkusest ja muudest asjaoludest. Kui tervishoiuteenuse osutaja registreerib patsiendi ravijärjekorda, kantakse ravijärjekorda järgmised andmed:
Kui patsient registreeritakse ravijärjekorda tervishoiuteenuse osutaja tegevuskohas annab tervishoiuteenuse osutaja patsiendile soovi korral kirjaliku teatise vastuvõtuandmetega. Kui patsient registreeritakse ravijärjekorda tervishoiuteenuse osutaja registratuuri telefoni teel, teavitab tervishoiuteenuse osutaja patsienti telefoni teel tervishoiuteenuse osutamise aja ja tervishoiuteenust osutava struktuuriüksuse tervishoiutöötaja nime ja telefoni numbri. Tervishoiuteenuse osutaja poolt ravijärjekorras muudatuse tegemisel on tervishoiuteenuse osutaja kohustatud patsiendile muudatustest teatama hiljemalt ühe tööpäeva jooksul arvates muudatuste tegemisest. Kui ravijärjekord on pikem kui kuus kuud, siis on tervishoiuteenuse osutaja kohustatud patsienti teavitama teenuse osutamise ajast ja kohast üks kuu enne tervishoiuteenuse osutamist. 1 Ravijärjekorda panemise põhjused kodeeritakse järgmiselt:
|